Masz pytanie?

jest obecnie pusty...

 

 

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW:

Każdy towar ma określoną dostępność. Informacja odnośnie dostępności danego towaru podana jest na jego indywidualnej stronie w naszym sklepie. W przypadku, gdy termin realizacji zamówienia przedłuży się ponad podany na stronie, sprzedający zastrzega sobie prawo uzgodnienia z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia.

 

KOSZT DOSTAWY DLA TOWARÓW:

Towary w naszym sklepie posiadają przypisane do siebie koszty transportu uzależnione od wagi oraz formy płatności. W celu zapoznania się z kosztami wysyłki należy wybrać interesujący produkt dodać go do koszyka i przejść do etapu drugiego gdzie wybierając sposób płatności podawany jest koszt transportu.

Jeśli w koszyku znajduje się więcej produktów to system nie zawsze wyceni prawidowo koszty dostawy. Przy zamówieniach wieloprzedmiotowych prosimy o kontakt  w celu zoptymalizowania kosztów dostawy .

Dokładamy wszelkich starań , aby zamówienia wieloprzedmiotowe miały maksymalnie najniższy koszt dostawy.

Sprawdzenie kosztów dostawy nie jest równoznaczne z zakupem towaru. Można pozostwaić towar w koszyku lub go usunąć.

 

ODBIÓR TOWARÓW:

Odbierając towar Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Towar wysyłany do Państwa jest nowy i fabrycznie zapakowany. W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki należy, spisać protokół szkody.

Protokół powinien zawierać:

  • datę
  • godzinę doręczenia
  • opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model

Warunkiem rozpatrzenia ewentualnego roszczenia uszkodzeń towaru jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej PROTOKOŁU SZKODY. Należy również powiadomić sprzedającego o zaistniałej sytuacji. Złożenie podpisu przez odbiorcę na liście przewozowym bez dodatkowych adnotacji np. odebrano z zastrzeżeniem ilościowym i jakościowym" oznacza potwierdzenie odbioru przesyłki w stanie nienaruszonym bez zastrzeżeń, co powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku, opóźnienia lub uszkodzenia przesyłki, chyba że szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez Odbiorcę. Spisany protokół powinien zawierać informacje o braku uszkodzenia lub uszkodzeniu opakowania zewnętrzengo jak również opakowania właściwego towaru.

FILM INSTRUKTAŻOWY RZETELNY REGULAMIN ODBIÓR TOWARU

 

FAKTURY:

  • Każdy zakup potwierdzony jest fakturą VAT.
  • Dowód zakupu dołączony jest to wysyłki, bądź wysyłany jest pocztą elektroniczną w nieedytowalnym formacjie PDF.
  • Jeżeli w przeciągu 14 dni nie otrzymają Państwo faktury prosimy przesłać maila wraz z numerem zamówienia na adres: biuro@apmprodukt.pl

PŁATNOŚCI:

Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);

- gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia).

Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.

TOWARY DOSTARCZAMY FIRMAMI KURIERSKIMI :

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ładowanie...
facebook